サンドウィッチマン伊達さんのブログです。現地の生の声、これから募金もやるみたいです是非見て下さい。http://ameblo.jp/mikio-date/ #jishin #save_ibaraki #save_miyagi #sabe_fukushima #save_iwate

Submitted by Hypercities on
Item Description
サンドウィッチマン伊達さんのブログです。現地の生の声、これから募金もやるみたいです是非見て下さい。http://ameblo.jp/mikio-date/ #jishin #save_ibaraki #save_miyagi #sabe_fukushima #save_iwate
Translation Approval
Off
Media Type
Layer Type
Archive
Hypercities Twitter Archive
Location(text)
NULL
Latitude
0
Longitude
0
Location
0,0
Media Creator Username
arctic_wind
Media Creator Realname
Unknown
Media Date Create
Retweet
Off
Japanese Title
サンドウィッチマン伊達さんのブログです。現地の生の声、これから募金もやるみたいです是非見て下さい。http://ameblo.jp/mikio-date/ #jishin #save_ibaraki #save_miyagi #sabe_fukushima #save_iwate
Japanese Description
サンドウィッチマン伊達さんのブログです。現地の生の声、これから募金もやるみたいです是非見て下さい。http://ameblo.jp/mikio-date/ #jishin #save_ibaraki #save_miyagi #sabe_fukushima #save_iwate
ID at Source
253651
old_tags_text
a:5:{i:0;s:11:"save_miyagi";i:1;s:12:"save_ibaraki";i:2;s:10:"save_iwate";i:3;s:6:"jishin";i:4;s:14:"sabe_fukushima";}
Flagged for Internet Archive
Off
Attribution URI
http://twitter.com/#!/102165790/status/47513030342348801