RT @omede_tai: 安全な場所で作業員に食事を提供するのか会社の仕事だろうに!糞 #東電 はすご過ぎだ。『「福島第一 #原発 作業員食事打ち切り」2011/09/13朝刊(東京新聞)』 http://t.co/0F9Og2yS

Submitted by Hypercities on
Item Description
RT @omede_tai: 安全な場所で作業員に食事を提供するのか会社の仕事だろうに!糞 #東電 はすご過ぎだ。『「福島第一 #原発 作業員食事打ち切り」2011/09/13朝刊(東京新聞)』 http://t.co/0F9Og2yS
Translation Approval
Off
Media Type
Layer Type
Archive
JDATwitter
Latitude
0
Longitude
0
Location
0,0

Tags

Media Creator Username
227916805
Media Creator Realname
Unknown
Media Date Create
Retweet
On
Japanese Title
RT @omede_tai: 安全な場所で作業員に食事を提供するのか会社の仕事だろうに!糞 #東電 はすご過ぎだ。『「福島第一 #原発 作業員食事打ち切り」2011/09/13朝刊(東京新聞)』 http://t.co/0F9Og2yS
Japanese Description
RT @omede_tai: 安全な場所で作業員に食事を提供するのか会社の仕事だろうに!糞 #東電 はすご過ぎだ。『「福島第一 #原発 作業員食事打ち切り」2011/09/13朝刊(東京新聞)』 http://t.co/0F9Og2yS
ID at Source
16537
old_tags_text
a:2:{i:0;s:6:"東電";i:1;s:6:"原発";}
old_attributes_text
a:1:{s:11:"original_id";i:16537;}
Flagged for Internet Archive
Off
Attribution URI
http://twitter.com/#!/227916805/status/128473329970593792