Fukushima_Bot @tokyoskynews: 福島第1原発2、3号機操作も「問題なし」 東電、手順書と比較 - MSN産経ニュース http://t.co/JiBNcIh9 #福島

Submitted by Hypercities on
Item Description
Fukushima_Bot @tokyoskynews: 福島第1原発2、3号機操作も「問題なし」 東電、手順書と比較 - MSN産経ニュース http://t.co/JiBNcIh9 #福島
Translation Approval
Off
Media Type
Layer Type
Archive
JDATwitter
Location
0,0

Tags

Media Creator Username
105297813
Media Creator Realname
Unknown
Media Date Create
Retweet
Off
Japanese Title
Fukushima_Bot @tokyoskynews: 福島第1原発2、3号機操作も「問題なし」 東電、手順書と比較 - MSN産経ニュース http://t.co/JiBNcIh9 #福島
Japanese Description
Fukushima_Bot @tokyoskynews: 福島第1原発2、3号機操作も「問題なし」 東電、手順書と比較 - MSN産経ニュース http://t.co/JiBNcIh9 #福島
ID at Source
24614
old_tags_text
a:1:{i:0;s:6:"福島";}
old_attributes_text
a:1:{s:11:"original_id";i:24614;}
Flagged for Internet Archive
Off
Attribution URI
http://twitter.com/#!/105297813/status/130140847575539713