RT @otomitv: NNNドキュメント「放射線を浴びたX年後」良い番組でした。再放送は2月5日(日) 11:00~ BS日テレ #NTV #genpatsu

Submitted by Hypercities on
Item Description
RT @otomitv: NNNドキュメント「放射線を浴びたX年後」良い番組でした。再放送は2月5日(日) 11:00~ BS日テレ #NTV #genpatsu
Translation Approval
Off
Media Type
Layer Type
Archive
JDATwitter
Latitude
0
Longitude
0
Location
0,0

Tags

Media Creator Username
266266719
Media Creator Realname
Unknown
Media Date Create
Retweet
On
Japanese Title
RT @otomitv: NNNドキュメント「放射線を浴びたX年後」良い番組でした。再放送は2月5日(日) 11:00~ BS日テレ #NTV #genpatsu
Japanese Description
RT @otomitv: NNNドキュメント「放射線を浴びたX年後」良い番組でした。再放送は2月5日(日) 11:00~ BS日テレ #NTV #genpatsu
ID at Source
85021
old_tags_text
a:2:{i:0;s:8:"genpatsu";i:1;s:3:"NTV";}
old_attributes_text
a:1:{s:11:"original_id";i:85021;}
Flagged for Internet Archive
Off
URI
https://jda-d7-migrate.adkalpha.com/en/163870048312754177
Attribution URI
http://twitter.com/#!/266266719/status/163870048312754177